Ny blogg!

Här kommer lite om mig! 

Jag heter då Evelina och har en d-ponny vid namn felarco, denna blogg kommer då självklart handla om mig och honom! 
han är en valack på 16 år och han älskar att hoppa. har haft honom sedan Maj 2013 och han är min allra bästavän. 
vi satsar på att bara få mina ponnyår att bli så roliga som möjligt och vi tränar och tävlar framförallt hoppning. nästa helg så tävlar vi en LD och en LC i säfva, det blir alltså första riktiga tävlingen för oss tillsammans och jag är sjukt taggad! ska försöka lägga upp videos här och får se om de blir några bilder osv. men hoppas ni vill läsa om min och ''filles' resa tillsammans! 
 


Kommentarer
Tilda

Åh vad kul med blogg, lycka till med bloggandet! :)

2013-08-31 @ 23:22:28
URL: http://tildaakesson.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0